İbn-i Sina Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesinde Mezuniyet Coşkusu
24 Haziran 2026 - 18:29 - Güncelleme: 24 Haziran 2026 - 18:30
Gördes İbn-i Sina Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesinde yaşanan mezuniyet töreni görülmeye ve izlenmeye değerdi. 2025–26 Eğitim ve Öğretim Yılının sonunda Hemşire Yardımcılığı ve Hasta Bakım Teknisyenliği bölümlerinden 22 mezun vererek, sağlık sektörüne yeni isimler kazandırdı.
Anadolu Lisesi Hakkı Susmaz Konferans Salonundaki mezuniyet törenine, öğrenci velileri ve yakınları yoğun ilgi gösterdi. Okul Müdürü Hakan Aktürk, açış konuşmasında; “Evlatlarınızı güvenerek bize teslim ettiniz. Şimdi onları birer sağlık elemanı olarak size teslim ediyoruz. Onlarla ne kadar gurur duysanız azdır.” dedi. Öğrenciler gurup halinde sahneye davet edilerek, diplomalarını aldı.
Daha sonra bayrak ve flama devir teslim töreni yapıldı. 22 genç sağlık personeli, meslek yemini ederek, hayata ilk adımı atmış oldu. Okul birincisi Arzu Akın, duygusal bir konuşma yaparak, öğretmenlerine, arkadaşlarına ve ailesine teşekkür etti.
Bu okulun hikâyesi yıllar önce başladı. Sağlık Meslek Lisesi, binlerce çocuğumuzu meslek sahibi yaptı. O okul bugün İbn-i Sina Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi olarak, eğitim ve öğretim hayatına devam ediyor.
Dile kolay, okul bu yıl 34’ncü dönem mezunlarını verdi.
Bu köklü okulumuzun, ne yazık ki bir binası yok. Yıllardır başka binalarda adeta göçebe hayatı yaşıyor. Buna rağmen mezuniyet töreninde, yılların geleneğini ve coşkusunu devam ettirdiler.
Ama binasız bir okul olmanın burukluğunu hep yaşadılar. Gördes ne yapıp edip, bu okulu kendi binasına kavuşturmak zorunda. İbn-i Sina Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesini kutluyoruz. Teşekkürler eğitim ve öğretim kadrosuna. Mezun olan genç sağlıkçılarımıza başarılar diliyoruz…
Anadolu Lisesi Hakkı Susmaz Konferans Salonundaki mezuniyet törenine, öğrenci velileri ve yakınları yoğun ilgi gösterdi. Okul Müdürü Hakan Aktürk, açış konuşmasında; “Evlatlarınızı güvenerek bize teslim ettiniz. Şimdi onları birer sağlık elemanı olarak size teslim ediyoruz. Onlarla ne kadar gurur duysanız azdır.” dedi. Öğrenciler gurup halinde sahneye davet edilerek, diplomalarını aldı.
Daha sonra bayrak ve flama devir teslim töreni yapıldı. 22 genç sağlık personeli, meslek yemini ederek, hayata ilk adımı atmış oldu. Okul birincisi Arzu Akın, duygusal bir konuşma yaparak, öğretmenlerine, arkadaşlarına ve ailesine teşekkür etti.
Bu okulun hikâyesi yıllar önce başladı. Sağlık Meslek Lisesi, binlerce çocuğumuzu meslek sahibi yaptı. O okul bugün İbn-i Sina Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi olarak, eğitim ve öğretim hayatına devam ediyor.
Dile kolay, okul bu yıl 34’ncü dönem mezunlarını verdi.
Bu köklü okulumuzun, ne yazık ki bir binası yok. Yıllardır başka binalarda adeta göçebe hayatı yaşıyor. Buna rağmen mezuniyet töreninde, yılların geleneğini ve coşkusunu devam ettirdiler.
Ama binasız bir okul olmanın burukluğunu hep yaşadılar. Gördes ne yapıp edip, bu okulu kendi binasına kavuşturmak zorunda. İbn-i Sina Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesini kutluyoruz. Teşekkürler eğitim ve öğretim kadrosuna. Mezun olan genç sağlıkçılarımıza başarılar diliyoruz…
Bu haber 192 defa okunmuştur.








YORUMLAR